1 Arpa

Varastossa

Kuvaus

Arvan numero toimitetaan ostajalle sähköpostilla tilauksen käsittelyn yhteydessä.

Tutustu tästä suurarpajaisten esiteeseen ja voitoihin.

Luvan Lahden seudun rauhanyhdistys ry:lle tavara-arpajaisten järjestämiseen on myöntänyt Poliisihallitus (luvan numero: RA/2022/670). Arvonnalla kerätään varoja Lahden seudun rauhanyhdistys ry:n sääntöjen mukaiseen toimintaan. Arpoja myydään 25.04.2022-30.09.2022 välisenä aikana. Arpoja myydään Suomessa koko maan laajuisesti, poislukien Ahvenanmaa. Arvonta suoritetaan Hämeen poliisilaitoksen viranomaisen valvonnassa 1.10.2022. Arvonnassa on 150 listaa, arpoja yhteensä 6000kpl. Arvan hinta 10€.

Voittajien nimet julkaistaan internetissä Lahden rauhanyhdistys ry:n kotisivuilla osoitteessa https://www.lahdenrauhanyhdistys.fi/ vähintään kuukauden ajaksi. Voittajille ilmoitetaan myös henkilökohtaisesti.

Voitot voi periä arvontapäivää seuraavasta päivästä alkaen Lahden rauhanyhdistys ry:n toimitalolta (Porvoonjoentie 1, 15700 Lahti) kolmen kuukauden ajan.

Mökkivoitoista tehdään lahjakortit, jotka voidaan postittaa voittajalle. Myös tavaravoitot voidaan erikseen sovittaessa postittaa voittajalle vastaanottajan maksaessa postimaksun.